Στο μπάσκετ τόσα χρόνια ξέρουμε τι μας γίνεται.Ξέρουμε πως φτάσαμε από πρωταθλητές
Ευρώπης να αγωνιζόμαστε για μια θέση στα πλέυ οφ. Ξέρουμε τι συμβαίνει σε επίπεδο
διοικητικό και σε θέματα διαιτησίας.΄Ξερουμε επίσης τι συμβαίνει στο Ολυμπιακό γήπεδο μπάσκετ όταν παίζουμε με τον ΠΑΟ.Όμως τώρα που γίνεται μια σοβαρότατη προσπάθεια από την ομάδα μας να γυρίσουμε στην κορυφή σκεφτείτε κάτι. Άλλοι είναι
υπεύθυνοι να προστατέΨουν την ομάδα μας από την διαιτησία και από όσους την βλάπτουν
συστηματικά και κατ΄εξακολούθησιν.Φυσικά υπεύθυνη για αυτό είναι η διοίκηση του
Ολυμπιακού.Εμείς όμως οι οπαδοί του Ολυμπιακού είμαστε υπεύθυνοι για την ανοχή που
δείχνουμε σε ηλίθιους που δημιουργούν επεισόδια ΄΄βούτηρο'' στο ψωμί των αντιπάλων
μας .Επιτέλους καμμιά ανοχή σε ηλίθιους .Μη τους ανέχεστε δίπλα σας.Είναι νούμερα.Τις
κροτίδες και τα συναφή δεν τις έχουν μαζί τους για να γιορτάσουν το Πάσχα.Για την
προστασία της ομάδας μας λοιπόν,αλλά και γιατί δεν αντέχεται το φαινόμενο,απόπου και
αν προέρχεται
ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ