26/5/09

ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ


Ότι πολλοί αγαπούν τον Ολυμπιακό είναι γνωστό.Ότι κάποιοι έχουν την οικονομική δυνατότητα να προσφέρουν και αυτό είναι γνωστό.Με το άνοιγμα που κάνει στην ΠΑΕ ο
Σωκράτης Κόκκαλης αυτοί οι άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν στο να γίνει ο Ολυμπιακός
πολύ μεγάλος.Άλλωστε το να είσαι συνιδιοκτήτης του Ολυμπιακού δεν είναι λίγο πράγμα
Εύχομαι και ο απλός φίλαθλος του Θρύλου να έχει την δυνατότητα να συμμετέχει σε αυτή
την προσπάθεια να γίνει ο Ολυμπιακός ακόμα πιο μεγάλος.

22/5/09

ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΕ ΗΛΙΘΙΟΥΣ

Στο μπάσκετ τόσα χρόνια ξέρουμε τι μας γίνεται.Ξέρουμε πως φτάσαμε από πρωταθλητές
Ευρώπης να αγωνιζόμαστε για μια θέση στα πλέυ οφ. Ξέρουμε τι συμβαίνει σε επίπεδο
διοικητικό και σε θέματα διαιτησίας.΄Ξερουμε επίσης τι συμβαίνει στο Ολυμπιακό γήπεδο μπάσκετ όταν παίζουμε με τον ΠΑΟ.Όμως τώρα που γίνεται μια σοβαρότατη προσπάθεια από την ομάδα μας να γυρίσουμε στην κορυφή σκεφτείτε κάτι. Άλλοι είναι
υπεύθυνοι να προστατέΨουν την ομάδα μας από την διαιτησία και από όσους την βλάπτουν
συστηματικά και κατ΄εξακολούθησιν.Φυσικά υπεύθυνη για αυτό είναι η διοίκηση του
Ολυμπιακού.Εμείς όμως οι οπαδοί του Ολυμπιακού είμαστε υπεύθυνοι για την ανοχή που
δείχνουμε σε ηλίθιους που δημιουργούν επεισόδια ΄΄βούτηρο'' στο ψωμί των αντιπάλων
μας .Επιτέλους καμμιά ανοχή σε ηλίθιους .Μη τους ανέχεστε δίπλα σας.Είναι νούμερα.Τις
κροτίδες και τα συναφή δεν τις έχουν μαζί τους για να γιορτάσουν το Πάσχα.Για την
προστασία της ομάδας μας λοιπόν,αλλά και γιατί δεν αντέχεται το φαινόμενο,απόπου και
αν προέρχεται
ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ

9/5/09

ΑΠΟΨΕ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ

Απόψε γιορτάζει ο θΡΥΛΟΣ το 12ο πρωτάθλημα σε 13 χρόνια,το 14ο νταμπλ της ιστορίας του.Απόψε πρέπει να αποδώσουμε τις τιμές που αξίζουν τόσο στην διοίκηση του Ολυμπιακού και συγκεκριμένα στον ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΟΚΚΑΛΗ και τους συνεργάτες του όσο και στους παίκτες και τους προπονητές.Όμως θα πρέπει να μη ξεχνάμε τι έχει προσφέρει ο
καθένας στον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Άλλη για παράδειγμα η προσφορά του Τζόρτζεβιτς και άλλη του
Όσκαρ.Και για να μη τρελλαθούμε τελείως ,άλλη η προσφορά του Βαλβέρδε και άλλη η
προσφορά του ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΟΚΚΑΛΗ στον Ολυμπιακό.Η αχαριστία ΔΕΝ είναι γνώρισμα του αγνού
φιλάθλου του ΘΡΥΛΟΥ.

8/5/09

AYTH EINAI H EΙΔΗΣΗ

Η σοβαρότατη είδηση δεν είναι η απόλυση του Βαλβέρδε αλλά η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου με κατάργηση δικαιώματος των παλιών μετόχων.Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι
τεράστιοι επιχειρηματίες ετοιμάζονται να μπουν στην ερυθρόλευκη ΠΑΕ,Χωρίς βέβαια να
αμφισβητείται η ηγεσία του Σωκράτη Κόκκαλη.Τα ονόματα λίγο πολύ γνωστά και δεν θα μπω
στον πειρασμό να τα γράψω.Αν αποφευκτούν οι μεταξύ τους τριβές[μακρυά από το μοντέλο
του ΠΑΟ]Τότε κάτι πολύ πολύ μεγάλο ξημερώνει για τον θρύλο μας

7/5/09

ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑ Ο MAHΣ

Η ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗΣ ΤΙΤΛΩΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΡΥΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟΥΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΝΟΜΑ Ο ΜΑΗΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ.ΓΕΝΑΡΗΣ,ΦΛΕΒΑΡΗΣ,ΜΑΡΤΗΣ,ΑΠΡΙΛΗΣ,
ΘΡΥΛΟΣ, ΙΟΥΝΙΟΣ...

3/5/09

ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ

Η ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΉ κατάκτηση ενός ακόμη τίτλου προήλθε κύρια από την ευψυχία ,την
ποδοσφαιρική παιδεία και το αγωνιστικό πάθος ενός νεαρού Άγγλου του συγκλονιστικού
Ντέμπισιρ που ύψωσε το ποδοσφαιρικό του ανάστημα,όταν όλα φαίνοταν χαμένα ,το ασίγαστο πάθος και την κλάση του γενημένου αρχηγού Τζόλε και την πεισματική άρνηση
του Νικοπολίδη να παραδοθεί και την απίστευτη θέληση του να μετατραπεί από μοιραίος
σε ήρωα του αγώνα .Όσο για τον προπονητή αφού είναι τόσο δύσκολο να βρούμε καλύτερο,
μάθετε του επίτέλους ποιος είναι ο Ολυμπιακός και ότι Ολυμπιακός με ...μισό επιθετικό δεν νοείται.Τώρα αν κάποιοι καλοδημοσιογράφοι θεωρούν κίνηση ματ τίς αλλαγές Ντέμπισιρ και Τζόλε στο 2ο ημίχρονο απλά ,κάτω από πίεση, έκανε το αυτονόητο,
χάνοντας για μια ακόμη φορά ένα ημίχρονο και αν δεν ήταν το Εγγλεζάκι και τη δουλειά του.

2/5/09

ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ .ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ

Μπορεί να χάσαμε στον ημιτελικό στο Βερολίνο όμως είμαστε υπερήφανοι από την ομάδα
μπάσκετ.Χωρίς τον Βασιλόπουλο με άρρωστο τον Μπουρούση χάσαμε ένα παιχνίδι που θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει.Σημασία έχει όμως ότι η ομάδα επέστρεψε στην Ευρωπαική
ελίτ και εκεί θα παραμείνει.Κάποιοι δεν πρέπει να κοιμούνται ήσυχοι πια.Ο θρύλος είναι εδώ και οι τίτλοι θα έρθουν σύντομα,πολύ σύντομα.
ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΣ

20/4/09

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ

Kάντε κλικ στον τίτλο και σας έχω αφιερωμένο ένα υπέροχο τραγούδι των Νικολόπουλου΄
Ανδρικάκη ,που τραγουδά ο Γ.Νταλάρας .Για σένα προσωπικά ,Γιώργο Κεντρωτή,Θόδωρε Πέππα,Χριστόφορε Ολύμπιε,Στράτο Σωντρίνη,Παναγιώτη Μαχαίρα ,Γιάννη Δαλέζιε ,Νίκο
Καββαδία,Σπύρο Καλησπεράτη,Δημήτρη Ηλία...

,

19/4/09

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ αδέλφια. Θα μου επιτρέψετε νομίζω, επειδή η σημερινή ημέρα είναι η μεγαλύτερη γιορτή της Ορθοδοξίας και
παρά το ότι στην φωτογραφία υπάρχουν και
άλλοι φίλοι αγαπημένοι όπως ο Γιώργος Κεντρωτής ,ο Περικλής Πιέρης και ο Τάκης
Καρύδης την ανάρτηση να την αφιερώσω με
αγάπη και σεβασμό στον πάντα γελαστό παπά
μας Θεμιστοκλή Μουρτζανό και στην Εκκλησία της Κέρκυρας
ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

17/4/09

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΔΕΛΦΙΑ

Μέσα από την καρδιά μου εύχομαι σε όλους Καλή Ανάσταση και να μη ξεχνάμε ότι όλοι μας
είμαστε αδέλφια και είναι πάρα πολλά αυτά που μας ενώνουν και ελάχιστα αυτά που μας
χωρίζουν.

15/4/09

ΣΩΚΡΑΤΗ ΕΣΥ ΣΟΥΠΕΡ ΣΤΑΡ

Σαν σήμερα πριν 16 χρόνια ο Σωκράτης Κόκκαλης ανέλαβε
την προεδρία του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Στην διαδρομή που μαζί
διανύσαμε μέχρι σήμερα αποδείχτηκε ο μεγαλύτερος ηγέτης του Θρύλου ξεπερνώντας σε έργα και προσφορά
μορφές μεγάλες όπως ο Νίκος Γουλανδρής, ο Σταύρος Νταιφάς ,ο Ανδριανόπουλος.Σε αυτά τα χρόνια πέρασαν
αστέρια τεράστια από την ομάδα μας, όπως ο Τζόρτζεβιτς,
ο Τζιοβάνι,ο Καρεμπέ,ο Γκαλέτι και τόσοι άλλοι ο πραγματικός όμως σούπερ σταρ της Θρυλικής ομάδας είναι
ο Σωκράτης Κόκκαλης.
Οι αντίπαλοι μας τον βρίζουν και αυτό δείχνει το μέγεθος
της προσφοράς του ,εμείς απλά του λέμε
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΘΡΥΛΟ ΜΑΣ

4/4/09

ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ

ΟΙ ΚΟΥΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ. Φορώντας μπλουζάκια που έγραφαν αυτό το σύνθημα τα
παληκάρια του Ολυμπιακού σήκωσαν το κύπελλο Ελλάδας στο βόλευ νικώντας διαιτητές και
Παναθηναικό! Το σύνθημα στα μπλουζάκια είναι η απάντηση σε αυτούς που μετρούν δήθεν πρωταθλήματα και κύπελλα για να δείξουν ότι υπερέχουν οι αφελέστατοι....
ΖΗΤΩ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΣ

3/4/09

ΚΟΚΚΑΛΗΣ-ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΟΛΑ

Mε πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μπουρούση ο Θρύλος έπέστρεψε σε final Four μετά από 10 χρόνια .Είναι η πρώτη μεγάλη επιτυχία των αδελφών Αγγελόπουλου που σηματοδοτεί μια
νέα εποχή . Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω και αυτό ας αρχίσουν να το καταλαβαίνουν όλοι...
κοντοί, ψηλοί.Χαιρόμαστε επίσης γιατί μπροστάρης της νίκης ήταν ο Γιάννης Μπουρούσης
παιδί της νύχτας μια ζωή που λέει και το ασμάριον και ουχί βουτυρομπεμπές της κακιάς
ώρας όπως χαιρόμαστε και για τον Πρίντεζη τον παθιασμένο Ολυμπιακό που τον βύζαξε
γάλα ο Πειραιάς και για τα άλλα παιδιά.Χαιρόμαστε όμως πιο πολύ για τα αδέλφια
Αγγελόπουλου γιατί ο λαός μας ξέρει να τιμά και να αγαπά όσους πρόσφεραν στην ομάδα μας
όπως αγαπάμε και τιμάμε τον τεράστιο ηγέτη Σωκράτη Κόκκαλη.Λοιπόν ξεκάθαρα πράγματα. Για τον ΘΡΥΛΟ των ονείρων μας οι εποχές επιβάλλουν ΚΟΚΚΑΛΗΣ ΚΑΙ
ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΕ ΟΛΑ !

31/3/09

ΠΟΙΟΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ

Ο κορυφαίος των κορυφαίων. Τη φανέλλα του Θρύλου τη φόρεσαν παικταράδες Έλληνες και
ξένοι. Κάποιοι μπορεί να ήταν καλύτεροι ποδοσφαιριστές από τον Τζόλε. Κανείς όμως δεν
πρόσφερε και δεν κατόρθωσε τόσα, όσα αυτός! Ασυζητητί είναι ο πολυτιμότερος παίκτης όλων
των εποχών για τον Ολυμπιακό. Ηγέτης ,νικητής ,ασυμβίβαστος μη την ήττα ο φόβος και ο
τρόμος των αντιπάλων μας . Όταν κάποιοι γράφουμε και λέμε όπου και αν βρεθούμε όπου και
αν μπορούμε ,άγαλμα του Τζόλε στο Καραισκάκη, το εννοούμε ,το θέλουμε , το πιστεύουμε.
Γιατί ο Τζόλε είναι η ζωντανή ιστορία του Ολυμπιακού, παίκτης σύμβολο που αντιπροσωπεύει την εποχή Κόκκαλη στην ομάδα μας.

23/3/09

Πεππας Γκαϊτατζης και Πέππας Αγγελης

O φίλος θόδωρος Πέππας με μια μεγάλη δόξα του Ολυμπιακού τον Γιάννη Γκαιταντζή.


Ο Θόδωρος πολλά χρόνια πριν με τον φτερωτό Θανάση Αγγελή. Πάντα κοντά στον
Θρύλο ο γιατρός μας .Γεια σε όλη την παλιοπαρέα και καλή αντάμωση.

Κειμενο-δικο σου




Μιά βραδιά στο Φάληρο







Πρώτη μέρα, μετά το 37ο Πρωτάθλημα. Τι πιό φυσικό στην επιλογή τόπου συνάντησης με τον φίλο Θεόδωρο Πέππα από το ..σπίτι μας! Το Στάδιο Γ.Καραϊσκάκης.Περάσαμε και από την μπουτίκ του θρύλου που
είχε το βιβλίο μου μαζί με το βιβλίο του Γιώργου Κεντρωτή .Χάρηκα ιδιαίτερα




Και στην μπουτίκ επέμενε να με φωτογραφίσει στο σημείο που υπήρχε στην βιτρίνα το βιβλίο μου μαζί με μιά Κούπα. "Και τον συγγραφέα!" φώναζε, σαν να ήταν στο θέατρο!


9/3/09

ΑΥΡΙΟ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ.....




Σαν αύριο 10 Μάη του 1925
γεννήθηκε ο
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ
ΦΙΛΑΘΛΩΝ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
Στην πορεία του μέσα στο χρόνο ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ αναδείχτηκε ο γίγαντας του
Ελληνικού Αθλητισμού και ένας από τους μεγαλύτερους συνδέσμους του κόσμου.Προσωπικά
δεν γνωρίζω άλλο σύνδεσμο να διακρίνεται σε τόσα ομαδικά αθλήματα και να έχει στις τάξεις του ττόσους Ολυμποινίκες και άθλητές. Εμείς οι ΘΡΥΛΟΠΙΣΤΟΙ είμαστε υπερήφανοι
που ανήκουμε στη μεγάλη οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ Σ.Φ.Π.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΘΡΥΛΕ ΤΩΝ ΓΗΠΕΔΩΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ

8/3/09

O sir ΜΑΣ ΤΑ[Γ]ΚΛΑΣΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ

Απειλούσαν όλη την εβδομάδα ότι θα μας διαλύσουν . Έβριζαν θεούς και δαίμονες .
Δημιούργησαν κλίμα τρομοκρατίας . Εφτασαν στο σημείο να προπηλακίσουν δεκαεξάχρονα παιδιά
Τελικά σήμερα στην Τούμπα ο μόνος που μας τρόμαξε ήταν ο sir ΜΑΣ ΤΑ[Γ]ΚΛΑΣΕ
Παρακαλώ τον φίλο Γιώργο Κεντρωτή να συμπληρώσει το ρεπορτάζ από την τούμπα
και την εμφάνιση του sir Μας Τα[γ]κλασε στο γήπεδο της Τούμπας