3/11/10

ΓΚΟΛΑΡΑ

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Νίκο καλησπέρα από ένα νέο επισκέπτης της ενδιαφέρουσας σελίδας σου. @κοτσος, ας πούμε για αντί ταυτότητας. Κάποια στοιχεία αν μπορόυμε να έχουμε για τη γκολάρα όπως το όνομα του σκόρερ, το ματς και φυσικά τη χρονολογία. Όποια άλλη πληροφορία δεκτή..

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

φυσικά αγαπητέ φίλε.Το ματς είναι από την σαιζόν 1972-73 που ο Θρύλος
κατέκτησε το νταμπλ.13-5-1973
Ολυμπιακός-Πανιώνιος 4-1 .Εδώ ο
Παμπουλής ισοφαρίζει στο 42 λεπτό το γκολ του Μαύρου [5ολεπτό].
Ακολούθησαν τα γκολ του Περσίδη και
δύο του Αργυρούδη στο 2ο ημίχρονο.
Νάσαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Είμαι αρκετά νεώτερος και δεν πρόλαβα αυτής της γενιάς τους παικταράδες, αν κι έχω ακούσει πολλά. Ορισμένα δε ,θα έλεγα τυλιγμένα την άχλυ του μύθου.. Έχω ακουστά λοιπόν για τον Πάμπο τον μέγα Κύπριο κεφαλοσφαιριστή.. Θα ήταν ευχάριστω για νεώτερους γαύρους σαν κι εμένα αν μπορούσες να παρουσιάσεις ένα αφιέρωμα για τους παικταράδες της εποχής Γουλανδρή. Σ'ευχαριστώ.

ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είπε...

Αγαπτητέ μου φίλε. όλα αυτά που ζητάς
μαζί με ωραίες φωτογραφίες θα τα βρεις στο βιβλίο μου ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΘΡΥΛΟ-Εκδόσεις ΔΙΑΥΛΟΣ.θα στο προτείνω όχι γιατί είναι δικό μου
αλλά γιατί είναι καλό. Για περισσότερες πληροφορίες δες στο
Ίντερνετ πληκτρολογώνας είτε
ΝΙΚΟΣ ΜΑΥΡΩΝΑΣ είτε ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ
ΘΡΥΛΟ.