Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ε. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Ε. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

22/2/10

ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΥΣ...

βρείτε τις απαντήσεις στα παρακάτω αινίγματα ,μόνο που πρέπει να είστε υποψιασμένοι
και πληροφορημένοι...
1.Καλός για στρατιώτης αλλά όχι και για στρατηγός...Ποιος;
2.Πειραιώτης ναι ,μάγκας όχι.
3.ετοιμάζουν δυναστεία θα μας δώσουν και φώτα.Ποιοι;
4.Καλά από αυτή τη χώρα αυτούς διάλεξε .Αετίσιο το μάτι του...ποιου;
5.κάτι καλό ακούγεται για ομάδα της Κέρκυρας .Πως εμπλέκεται ο Ολυμπιακός;
6.Αυτόν τον παικταρά θέλαν να δώσουν δανεικό κάποιοι;
Περιμένω απαντήσεις...

27/1/10

ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;.

Αναρωτηθείτε πότε μας έλεγαν αλήθεια και γιατί τους ακούγατε και τους πιστεύατε΄
1.ΑΠΑΞΊΩΝΑΝ με κάθε τρόπο τους τίτλους μας στην Ελλάδα ΑΥΤΟΙ που κάνουν τα αδύνατα
δυνατά για να κατακτήσουν ένα εγχώριο Τίτλο και τους ακούγατε.
2Μας έλεγαν ότι δεν κάνουμε Ευρωπαικές πορείες και όταν κάνουμε [καλή ώρα όπως φέτος]
ούτε καν τις αναφέρουν και τους πιστεύετε.
3.Όταν αυτοί έπαιζαν με τον Μήτσουλα και τον Χέσετον προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι
ο Τζιοβάνι είναι αργός και ο Ριβάλντο συνταξιούχος [ όταν μεταγράφηκε στην ΑΕΚ μετά
από τριετία στον ΘΡΎΛΟ]έγινε τζόβενος και τους ακούγατε.
4.Κατηγορούν με τα χειρότερα λόγια τον Κόκκαλη [τι δεν έχουν πει]και αντί να χαίρεστε
γιαυτό και να είστε υπερήφανοι για αυτόν τους σιγοντάρετε .
5.Ενώ αυτοί ετοιμάζουν για μια ακόμη φορά την ΑΠΑΞΙΩΣΗ του θρύλου με κάθε μέσο σας έχουν πείσει ότι ο αντίπαλος είναι μέσα στον Ολυμπιακό!!! και μάλιστα είναι ο ευεργέτης του ΘΡΥΛΟΥ!!!
6.Κατάφεραν να πιστεύσετε ότι η αποπληρωμή τεραστίων χρεών ,η δημιουργία σύγχρονου
αθλητικού κέντρου στην πάλαι ποτέ χαβούζα του Ρέντη ,οι τεράστιες μεταγραφές ,οι
κατακτήσεις 12 πρωταθλημάτων και 5 νταμπλ είναι ασήμαντα και τιποτένια. Τότε γιατί
δεν τα κάνουν οι ίδιοι στις ομάδες τους ;
Έγραψα μέσα από την καρδιά μου αυτά που με πονάνε και ειλικρινά σας λέω δεν με
ενδιαφέρει τι λέει για ότι αφορά τον Θρύλο όποιος αντιολυμπιακός .Όμως θλίβομαι
βαθύτατα όταν τα ίδια λέει και σκέπτεται κάποιος που θέλει να ονομάζεται Ολυμπιακός
αλλά Ολυμπιακός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Γιατί ο Ολυμπιακός σημαίνει ΓΑΥΡΟΣ δηλαδή υπερήφανος για
ότι αντιπροσωπεύει ο Ολυμπιακός στην κοινωνία ,συνεχώς γκρινιάρης ΑΛΛΑ ποτέ ΑΔΙΚΟΣ!