15/5/10

ΜETA TON KOΚΚΑΛΗ ΤΙ;

Δυστυχώς τον ίδιο τίτλο είχα βάλει σε κείμενο πριν από μήνες. Η ίδια κατάσταση επικρατεί και τώρα. Δηλαδή ενώ ο Σωκράτης Κόκκαλης ανοίγει την πόρτα του Ολυμπιακού σε κάθε ενδιαφερόμενο και συζητά ακόμα και την πώληση του Ολυμπιακού , ουσιαστικά μέχρι στιγμής δεν υπάρχει ανταπόκριση. Παράλληλα η κατάσταση στα ερασιτεχνικά τμήματα του Θρύλου είναι δραματική . Θα πρέπει λοιπόν κάποιοι "λεβέντες" να καταλάβουν ότι με αποδοκιμασίες και επεισόδια μόνο κακό κάνουν στον Ολυμπιακό και απομακρύνουν κάθε υποψήφιο επενδυτή . Για να τα βάλουμε τα πράγματα σε μια σειρά λοιπόν . Οι αποδοκιμασίες προς τον
Σωκράτη Κόκκαλη είναι τουλάχιστον ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ, αλλά τα επεισόδια και οι καταστροφές στο Καραισκάκη είναι ΕΓΚΛΗΜΑ σε βάρος
του θρύλου.

13/5/10

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ...

Αυτό το πρωτάθλημα στο βόλλευ απέδειξε το αυτονόητο. Ότι άμα έχεις παικταράδες με ψυχή όπως ο Μίλκοβιτς και ο Τζούριτς τότε έρχονται και τα πρωταθλήματα. Τεράστιας σημασίας ήταν και η παρουσία
κοντά στην ομάδα του κ.Μαρινάκη και η υπόσχεση του ότι θα κρατήσει τον Μίλκοβιτς. ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΑΦΟΥ ΕΙΣΤΕ ΜΕΓΑΛΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ. Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΣΑΣ ΘΕΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΝΩΜΕΝΟΥΣ ΝΑ
ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. ΚΟΚΚΑΛΗ , ΜΑΡΙΝΑΚΗ, ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ
ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ . ΕΝΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ ΜΑΣ.

ΠΙΑΣΑΜΕ ΠΑΤΟ...

  • Είπαμε να κάνουμε υπομονή μα αυτό το κατάντημα δεν πάει άλλο σε κανένα επίπεδο.ΟΛΟΚΛΗΡΟ το οικοδόμημα του Ολυμπιακού[εκτός της ΚΑΕ] καταρρέει, ενώ κάποιοι ανεγκέφαλοι που αυτοπροσδιορίζονται σαν οπαδοί του Ολυμπιακού συνεχίζουν να καταστρέφουν την ομάδα με τις ενέργειες τους προκαλώντας σιχαμάρα στους πραγματικούς οπαδούς του Ολυμπιακού που πληρώνουν από το υστέρημα τους για να συμπαρασταθούν στην ομάδα τους με σεβασμό στις ανθρώπινες αξίες ,στον αντίπαλο και ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΡΟΕΔΡΕ , την δική σου προσφορά και ιστορία στην ομάδα. Παράλληλα για τον ερασιτέχνη μιλάω όποιος Ολυμπιακός ήταν τη περασμένη Κυριακή στην Κέρκυρα ,στην κατάκτηση του πρωταθλήματος κολύμβησης ,κατάλαβε ότι η αδιαφορία και η εγκατάλειψη των τμημάτων του Ολυμπιακού είναι η σκληρή πραγματικότητα .Σήμερα η κολύμβηση ,αύριο ο στίβος ,το βόλλευ ,το πόλο ...
    Τρία πράγματα θα γράψω όσο μπορώ πιο ψύχραιμα και όποος κατάλαβε,κατάλαβε.
    Tην ώρα που Βαρδινογιάννης, Βγενόπουλος ,Γιαννακόπουλοι,Πατέρας θα σχεδιάζουν έστω διαφωνώντας το μέλλον του ΠΑΟ , εμείς τι κάνουμε; O κύριος πρόεδρος θα σχεδιάσει το μέλλον της ομάδας με ποιους;
    Aν υπάρχουν Ολυμπιακοί που αγαπούν την ομάδα και MΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ας το κάνουν άμμεσα γιατί διαφορετικά αύριο μπορεί να είναι αργά για όλους και κυρίως για τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ,γιατί το πρόβλημα πρώτα και κύρια είναι OIKONOMIKO και στην ΠΑΕ και τον ερασιτέχνη
    Τελειώνοντας ήρθε η ώρα η μάλλον αργήσαμε εμείς όλοι που πονάμε τον Ολυμπιακό να επαναπριοσδιορίσουμε τι σημαίνει οπαδός του OΛΥΜΠΙΑΚΟΎ. Δεν μπορούμε να ανεχόμαστε όλοι εμείς όλη αυτή την καφρίλα τον τζαμπαμαγκισμό ,την εκμετάλευση με την δικαιολογία ΄΄δικοί μας είναι''. ΌΧΙ δεν είναι δικοί μας και ούτε θα γίνουνε ποτέ .

15/4/10




Μίλα μου για τον Θρύλο! - 2η Έκδοση Ενημερωμένη με cd single.

Εντολή στον εαυτό του δίνει ο συγγραφέας, όταν λέει Μίλα μου για τον Θρύλο! Κι όπως μιλάει στον εαυτό του, τον ακούμε -και όχι απλώς τον διαβάζουμε- κι εμείς, και ευχαριστιόμαστε τις διηγήσεις του. Απολαμβάνουμε το ύφος του και την αμεσότητα της γραφής του, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελεγμένη και σωστή ιστορική πληροφορία. Ο Νίκος Μαυρωνάς επιλέγει σημαδιακές στιγμές του Θρύλου από τα χρόνια του Μάρτον Μπούκοβι μέχρι και σήμερα και, για να τις αναδείξει, τις συνδέει κάθε φορά με μεγάλες μορφές που τίμησαν την ερυθρόλευκη ριγωτή φανέλλα με τον δαφνοστεφανωμένο έφηβο στο μέρος της καρδιάς. Διαβάζεις τις σελίδες του Μαυρωνά και νομίζεις ότι είσαι εσύ ο ίδιος -ο κάθε παθιασμένος Γαύρος, δηλαδή!- που έχεις γράψει αυτές τις απολαυστικές διηγήσεις. O Nίκος Mαυρωνάς γεννήθηκε το 1959 στο Nησάκι της Kέρκυρας και είναι καθηγητής της Mέσης Eκπαίδευσης. Aσχολείται συστηματικά με την ιστορία του Oλυμπιακού Συνδέσμου Φιλάθλων Πειραιώς. Στο cd-single "ΜΙλα μου για τον θρυλο!" συμμετέχουν οι καλλιτέχνες & μουσικοί: Νίκος Μαυρωνάς: Στίχοι Κωνσταντίνος Σαμψών: Μουσική σύνθεση & επιμέλεια παραγωγής (www.kSamson.com) Παντελής Σαμψών: Ερμηνεία Νίκος Καλαμπαλίκης: Μηχανικός ήχου & Computer Editing, πλήκτρα & μπάσο Παντελής Ντζιάλας: Κιθάρες (Lead & Power) Γιώργος Καραμανώλης: Ντραμς

Συγγραφέας : Νίκος Μαυρωνάς
Επιμελητής : Γιώργος Κεντρωτής
Κατηγορία : Ειδικές Εκδόσεις
ISBN : 978-960-531-251-0
Κυκλοφορία : 02/2010
Σελίδες : 336
Σχήμα : 14 x 21
Χρώμα : α/μ
Έκδοση : Πρώτη
Τιμή: € 19,59 17,63

6/4/10

ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ. ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΚΛΗΣΗ

Όταν ο αγαπημένος μου πρώην μαθητής Παντελής Δημητριάδης μου είχε πει ότι θέλει να
συμμετέχω σε ένα βίντεο κλιπ του συγκροτήματος του ΚΟΡΕ ΥΔΡΟ στην αρχή αιφνιδιάστηκα
και προβληματίστηκα. Όταν όμως αυτά τα παιδιά του συγκροτήματος με περιβάλλουν με τόση αγάπη και εμπιστοσύνη ,όταν όλοι οι συμμετέχοντες είναι πρώην μαθητές μου[εκτός
από τον μικρό Φοίβο]όταν το ταλέντο περισσεύει ποιος είμαι εγώ που θα τους αρνηθεί;
Οι Κόρε Ύδρο είναι ένα ροκ συγκρότημα όχι συνηθισμένο . Μέσα από την μουσική και τους
στίχους τους οι Κόρε Ύδρο αναζητούν ,αγωνιούν ,ψάχνουν ,ελπίζουν .Μοιάζουν με ροκ
μπάντες άλλης εποχής πιο παλιάς. Τους εύχομαι κάθε επιτυχία και ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
Μια σημείωση [Στο βίντεο κλιπ που προηγήθηκε τα λόγια που γράφτηκαν είναι από την
παρουσίαση του και όχι δικά μου]

5/4/10

Στο φινάλε οι Κόρε. Ύδρο. στην πίστα του πάλαι ποτέ θρυλικού σκυλάδικου Corfu By Night συνοδεύουν τον λυκειακό τους καθηγητή θρησκευτικών ΝΙΚΟ ΜΑΥΡΩΝΑ σε ένα ζεϊμπέκικο για σεμινάριο. Ανατριχιάστε!

ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ

22/3/10

ΚΕΡΔΙΣΕ ΠΟΛΛΑ Ο ΜΑΓΚΑΣ ΘΡΥΛΟΣ...

Χτες το βράδυ ο ΘΡΥΛΟΣ κέρδισε πολλούς νέους οπαδούς και βροντοφώναξε για μια ακόμα
φορά στους αντιπάλους του.ΕΙΜΑΙ Ο ΘΡΥΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ,ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ,ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ.
Τον περίμεναν να τον ξεσχίσουν και μάτωσαν αυτοί ,τον περίμεναν να τον τρομοκρατήσουν και τους έκανε να βουβαθούν ,τον περίμεναν να τον εξευτελίσουν και τους έδειξε την φανέλλα ,έκαναν καρακαραγκιοζιλίκια και τους έπιασε από το λαιμό,
περίμεναν να κάνουν Ρωμαική φιέστα και τους βγήκε άστα και χέστα.
Μετά απορούν γιατί ο ΘΡΥΛΟΣ έχει τόσους οπαδούς .Γιατί είναι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Μάγκας ,αλμυρός και λιμανίσιος. Η ιστορία και ο λαός
του ,του επιβάλλουν να μένει όρθιος,να παλεύει,να νικά ,να επιβάλει σιωπητήριο
στους αντιπάλους ,να δείχνει την φανέλα και να συναντά στα μονοπάτια της δόξας του
τις νέες γενιές θρυλοπιστών...

15/3/10

ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ

Αγαπητοί θρυλόπιστοι το ότι οι εποχές αλλάζουν δραματικά σε όλους τους τομείς το έχετε ήδη καταλάβει. Το ότι αλλάζουν δραματικά και οι ισορροπίες στο Ελληνικό ποδόσφαιρο ελπίζω να το καταλαβαίνουν πλέον και αυτοί που με λοιδωρούσαν το καλοκαίρι
που δυστυχώς και Ολυμπιακοί και έξυπνοι ήταν.Όταν έγραφα και ελεγα πάντα ότι η πολυμετοχικότητα και η διεύρυνση της διοικητικής βάσης του Ολυμπιακού ήταν αναγκαία
κάποιοι με χλεύαζαν .Λοιπόν τώρα φαίνεται καθαρά ότι το τωρινό διοικητικό σχήμα
χρειάζεται μετάγγιση αίματος.ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ και εμείς δεν ερμηνεύσαμε σωστά τα
σημεία των καιρών.Όταν οι άλλοι γιγαντώνονταν εμείς ''καθήσαμε να την φάμε΄΄ σε όλα
τα επίπεδα .Υπάρχει κανείς ΣΟΒΑΡΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ που να πιστεύει πλέον ότι δεν χρειάζεται διεύρυνση της ΜΕΤΟΧΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ του ΘΡΎΛΟΥ; Αυτό έπρεπε να έχει γίνει πριν από 2 χρόνια .
Mην αυταπατάστε αγαπητοί μου .Μόνο η παρουσία του Σωκράτη Κόκκαλη ΜΑΖΙ με άλλους
αξιόλογους επενδυτές θα δώσει όραμα και πνοή στον Ολυμπιακό.Διαφορετικά...
Μα θα μου πείτε ,μεταγραφές ,προπονητές ,παίκτες ,τεχνικοί σύμβουλοι.Όλα αυτά είναι
τα δέντρα που κρύβουν το δάσος. Τα πάντα εξαρτώνται πια, από ποιοι θα επενδύσουν και
πόσα στον Ολυμπιακό .Αυτοί και μόνο αυτοί πρέπει να έχουν δικαίωμα λόγου και έργων
στον Ολυμπιακό και το δικαίωμα να κάνουν λάθη.Όσο για παίκτες ,προπονητές[μανία και
αυτή με την κρύα σούπα]τεχνικούς συμβούλους πλήθος αρκεί να ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ να επενδύσεις.
Και κάτι τελευταίο αλλά σημαντικό.Όλοι αυτοί οι μεγαλόσχημοι[δεν το γράφω ειρωνικά]
Ολυμπιακοί που δεν ανταποκρίθηκαν στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ,μήπως ήρθε η ώρα
να το ξανασκεφτούν ; Επειδή λοιπόν ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ ας κοιτάξουν κάποιοι μήπως
αργότερα ''χτυπούν το κεφάλι'' τους γιατί δεν το έκαναν .Αλλά τότε ίσως είναι αργά
για όλους .Και για τον Ολυμπιακό.

10/3/10

XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΘΡΥΛΟΥ

Με την πεποίθηση και το συναίσθημα ότι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ είναι ο μεγαλύτερος σύνδεσμος αθλητικός του κόσμου και ότι αποτελεί μια τεράστια
οικογένεια με μέλη όλους εμας που ανήκουμε και αγαπάμε τον ΘΡΥΛΟ των γηπέδων, μέσα
από την καρδιά μου εύχομαι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στην όικογένεια μας και ΕΝΩΜΕΝΟΙ να γιορτάσουμε πολλές πολλές επιτυχίες τα χρόνια που ακολουθούν, οπως κάναμε και στο
παρελθόν.
ΖΗΤΩ Ο ΘΡΥΛΟΣ

26/2/10

ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΤΕ ΤΟΝ ΘΡΥΛΟ

Λοιπόν έχουμε και λέμε για τον περήφανο λαό του Θρύλου που για μια ακόμα φορά έδειξε
δύο πρόσωπα σε ένα βράδυ. Από την μια συμπαραστάθηκε με πάθος στην ομάδα του ,φτιάχνοντας μάλιστα και απίστευτα πράγματα στην κερκίδα που αποτέλεσαν αντικείμενο θαυμασμού από την άλλη όμως ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ γράφω ΠΑΡΑΣΥΡΘΗΚΕ για μια ακόμα
φορά σε επεισόδια που αμαυρώνουν την φήμη του Θρύλου ,κάνουν για μια ακόμα φορά τον
Ολυμπιακό μας να κινδυνεύει με τιμωρία και δείχνουν ένα άλλο τρομερό και απαίσιο
πρόσωπο που δεν μας αρμόζει.Αυτοί που κάνουν αυτά τα επεισόδια και αυτοί που τα
προκαλούν ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι αργά αλλά σταθερά αποκόπτονται από το συντριπτικά
μεγαλύτερο κομμάτι των φιλάθλων του Θρύλου που αηδιάζουν με παρόμοιες καταστάσεις
και με το περίσσευμα βίας και βλακείας που βγάζουν κάποιοι σε βάρος μάλιστα της
ομάδας που υποτίθεται αγαπούν[;].Αλλά και η διοίκηση της ομάδας έχει τις ευθύνες της
για αυτήν την κατάσταση αλλά αυτό είναι αλλονού παπά ευαγγέλιο δηλαδή δικό της.

24/2/10

ΠΑΜΕ ΘΡΥΛΕ!

Είναι από τα ματς που σου αφήνουν μια γλυκόπικρη γεύση .Έπαιξες μπάλα,έχασες.Πάλεψες
αγωνίστηκες,αδικήθηκες .Αξίζαμε πολύ περισσότερα και δεν τα πήραμε .Η εμφάνιση αυτή
δημιουργεί υποχρεώσεις.Το πρωτάθλημα αυτό ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ.Παρά τα λάθη μας είμαστε οι καλύτεροι και δικαιωματικά πρέπει να το πάρουμε .Ξέρουμε ότι και στο
φετεινό ελληνικό πρωτάθλημα έχουμε αδικηθεί και έχει ευνοηθεί ο βασικός αντίπαλος μας.Όμως αυτό δεν είναι άλλοθι για μια πιθανή αποτυχία.ΠΑΜΕ ΘΡΥΛΕ!

22/2/10

ΚΟΥΙΖ ΓΙΑ ΥΠΟΨΙΑΣΜΕΝΟΥΣ...

βρείτε τις απαντήσεις στα παρακάτω αινίγματα ,μόνο που πρέπει να είστε υποψιασμένοι
και πληροφορημένοι...
1.Καλός για στρατιώτης αλλά όχι και για στρατηγός...Ποιος;
2.Πειραιώτης ναι ,μάγκας όχι.
3.ετοιμάζουν δυναστεία θα μας δώσουν και φώτα.Ποιοι;
4.Καλά από αυτή τη χώρα αυτούς διάλεξε .Αετίσιο το μάτι του...ποιου;
5.κάτι καλό ακούγεται για ομάδα της Κέρκυρας .Πως εμπλέκεται ο Ολυμπιακός;
6.Αυτόν τον παικταρά θέλαν να δώσουν δανεικό κάποιοι;
Περιμένω απαντήσεις...

30/1/10

ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΠΙΤΑΣΣΟΥΝ ΑΛΛΑΓΗ...

Κατ'αρχήν ορθά κοφτά δηλώνω ότι δεν χάθηκε ο κόσμος αν ο Θρύλος μας δεν κατακτήσει
φέτος κανένα τίτλο .ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ όμως ότι το πρόβλημα του Θρύλου είναι πρώτιστα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ. Και εξηγούμαι ότι όσοι πέρασαν στο ντούκου την πολυμετοχικότητα του ΠΑΟ
και την αγνόησαν έκαναν ΜΕΓΑ, ΜΕΓΑ λάθος. Τότε ο πρόεδρος είχε πει ότι ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΦΑΜΕ .Ίσως έπρεπε η απάντηση να είναι άμμεση.Όταν επιχειρήθηκε απάντηση το καλοκαίρι που πέρασε δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα.Η έλλειψη
ενδιαφέροντος για την ΠΑΕ για λόγους άγνωστους από τους Αγγελόπουλους κύρια αλλά και από άλλους παράγοντες οικονομικούς [ενδεικτικά αναφέρω τον κ.Τσάκο,γνωστότατο Ολυμπιακό] για μένα ήταν ΟΛΕΘΡΙΑ. Δεν γνωρίζω γιατί η πολυμετοχικότητα ,ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ,απέτυχε [εκτός από την συμμετοχή του Κ.Λαυρεντιάδη] όμως αυτή την στιγμή ο Θρύλος χρειάζεται την συμμετοχή όλων και περισσοτέρων ισχυρών παραγόντων.ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΨΩ ΕΥΘΕΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ . Κύριε Πρόεδρε του Ολυμπιακού .Ο κόσμος του Θρύλου θα ήταν πολύ πιο ήσυχος αν το δοικητικό συμβούλιο του Ολυμπιακού αποτελείτο για παράδειγμα από τους Κόκκαλη ,Αγγελόπουλους,Τσάκο,Λαυρεντιάδη,Μαρινάκη, Γουλανδρή ,θεοδωρίδη,ανθρώπους δηλαδή ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ αλλά ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ για το καλό του ΘΡΎΛΟΥ παρά το...εκλεγμένο παρόν συμβούλιο .ΓΙΑΥΤΟ ο ΠΑΟ με την ΠΟΛΥΜΕΤΟΧΙΚΌΤΗΤΑ έχει πλεονέκτημα όχι μόνο στο ΠΟΔΌΣΦΑΙΡΟ αλλά και σε ολες τις συνιστώσες ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ,ΣΧΕΣΕΙΣ με ΜΜΕ και ότι αυτά συνεπάγονται.Για μένα αυτό που θα συμβεί είναι αναπόφευκτο.Γύρω από τις δύο μεγάλες ομάδες Ολυμπιακό και ΠΑΟ θα στηθούν επιχειρηματικά συμφέροντα όχι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ πάντοτε συγκρουόμενα.Οποιος μείνει απ'έξω από τα δρώμενα απλά θα μεταβληθεί σε κομπάρσο.Κάτιάλλο,που συστηματικά κάποιοιθέλουν να αγνοούν .Ο Ολυμπιακός επί προεδρίας Νταιφά ήταν πολυμετοχικός με την συμμετοχή των Χανδρή,Γουρδομιχάλη, Νομικού. Λοιπόν οι Καιροί επιτάσσουν ΑΛΛΑΓΗ πλεύσης άμμεσα για να μείνει ο θρύλος ισχυρός και ανταγωνιστικός και αλλαγή μυαλών από όλους. Ολυμπιακούς και Ολυμπιακάρες.Γι αυτό δεν μπορώ να επεκταθώ σε άλλα ζητήματα ,παρά το ότι υπάρχουν λύσεις ξεκάθαρες που θα αναφέρω άλλη φορά.Πείτε μου ποιοι θα αποτελούν του χρόνου το καλοκαίρι το διοικητικό συμβούλιο του Θρύλου και θα σσς πω την μοίρα του ,θα σας πω το ριζικό του .

27/1/10

ΠΟΤΕ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ;.

Αναρωτηθείτε πότε μας έλεγαν αλήθεια και γιατί τους ακούγατε και τους πιστεύατε΄
1.ΑΠΑΞΊΩΝΑΝ με κάθε τρόπο τους τίτλους μας στην Ελλάδα ΑΥΤΟΙ που κάνουν τα αδύνατα
δυνατά για να κατακτήσουν ένα εγχώριο Τίτλο και τους ακούγατε.
2Μας έλεγαν ότι δεν κάνουμε Ευρωπαικές πορείες και όταν κάνουμε [καλή ώρα όπως φέτος]
ούτε καν τις αναφέρουν και τους πιστεύετε.
3.Όταν αυτοί έπαιζαν με τον Μήτσουλα και τον Χέσετον προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι
ο Τζιοβάνι είναι αργός και ο Ριβάλντο συνταξιούχος [ όταν μεταγράφηκε στην ΑΕΚ μετά
από τριετία στον ΘΡΎΛΟ]έγινε τζόβενος και τους ακούγατε.
4.Κατηγορούν με τα χειρότερα λόγια τον Κόκκαλη [τι δεν έχουν πει]και αντί να χαίρεστε
γιαυτό και να είστε υπερήφανοι για αυτόν τους σιγοντάρετε .
5.Ενώ αυτοί ετοιμάζουν για μια ακόμη φορά την ΑΠΑΞΙΩΣΗ του θρύλου με κάθε μέσο σας έχουν πείσει ότι ο αντίπαλος είναι μέσα στον Ολυμπιακό!!! και μάλιστα είναι ο ευεργέτης του ΘΡΥΛΟΥ!!!
6.Κατάφεραν να πιστεύσετε ότι η αποπληρωμή τεραστίων χρεών ,η δημιουργία σύγχρονου
αθλητικού κέντρου στην πάλαι ποτέ χαβούζα του Ρέντη ,οι τεράστιες μεταγραφές ,οι
κατακτήσεις 12 πρωταθλημάτων και 5 νταμπλ είναι ασήμαντα και τιποτένια. Τότε γιατί
δεν τα κάνουν οι ίδιοι στις ομάδες τους ;
Έγραψα μέσα από την καρδιά μου αυτά που με πονάνε και ειλικρινά σας λέω δεν με
ενδιαφέρει τι λέει για ότι αφορά τον Θρύλο όποιος αντιολυμπιακός .Όμως θλίβομαι
βαθύτατα όταν τα ίδια λέει και σκέπτεται κάποιος που θέλει να ονομάζεται Ολυμπιακός
αλλά Ολυμπιακός ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ. Γιατί ο Ολυμπιακός σημαίνει ΓΑΥΡΟΣ δηλαδή υπερήφανος για
ότι αντιπροσωπεύει ο Ολυμπιακός στην κοινωνία ,συνεχώς γκρινιάρης ΑΛΛΑ ποτέ ΑΔΙΚΟΣ!

25/1/10

MΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΤΙ;

Η κατάσταση καταντά γελοία και εκτός λογικής πια.Κάποιοι ανιστόρητοι και ανόητοι σβήνουν μονοκοντυλιά 12 πρωταθλήματα και 5 νταμπλ και βρίζουν τον ηγέτη του Θρύλου
Σωκράτη Κόκκαλη.ΠΟΙΟΙ είναι αυτοί και τι έχουν προσφέρει στον Ολυμπιακό; ΠΟΙΟΣ τους
δίνει αυτό το δικαίωμα;Ουδείς αμφισβητεί ότι κυρίως φέτος ο Κόκκαλης έκανε λάθη μεγάλα και πολλά τα οποία αναφέρω σε προηγούμενες αναρτήσεις γιατί δεν έχω καμμία
διάθεση να λιβανίσω κανένα.Όμως θα ήθελα να ρωτήσω αυτούς τους ανιστόρητους υβριστές,
ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΌΚΚΑΛΗ ΤΙ;Μήπως έχουν έτοιμο κάποιον τεράστιο οικονομικό παράγοντα να αναλάβει τον Ολυμπιακό και εμείς δεν το ξέρουμε;ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ ΠΟΙΟΣ; Ξεχνάτε πόσοι
Ολυμπιακάρες ανταποκρίθηκαν το καλοκαίρι στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου;ΜΗΠΩΣ ΝΑ
ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΑΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ και να βγάλουμε και προεδρείο κάποιους από αυτούς που
βρίζουν;ΓΙΑ ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ[ποδοσφαιρικοί και μόνο]ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΑΔΙΚΟΥΝ ΚΑΤΑΦΩΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ
ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΟΝ ΘΡΥΛΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΤΟΥΣ.

17/1/10

TΡΕΜΕΤΕ ΜΠΑΡΤΣΕΛΟΝΑ ΚΑΙ ΤΣΕΛΣΥ

Όπως καταλαβαίνετε αγαπητοί μου το ότι ο Ολυμπιακός είναι από το Γενάρη εκτός στόχων
Ελληνικών[ πρωτάθλημα και κύπελλο] εντάσσεται μέσα στον γενικώτερο σχεδιασμό τον
φετεινό που σκοπό έχει αποκλειστικά και μόνο την κατάκτηση του Tσάμπιονς Ληγκ.Μπροστά
λοιπόν στον υπέρτατο στόχο τι είναι ένα πρωτάθλημα και ένα κύπελλο Ελλάδας;

8/1/10

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΡΕ...

Το ότι τούτο το καλοκαίρι έγιναν λάθη σε όλα τα επίπεδα είναι αναμφισβίτητο.Θα τα αναφέρω σύντομα και κατά σειρά σπουδαιότητας σύμφωνα με την άποψη μου
1.Αναγγελία αύξησης μετοχικού κεφαλαίου ,χωρίς εξασφάλιση επενδυτών .Επικοινωνιακά
έχασε η ομάδα και αναρωτιώμαστε όλοι που είναι αυτοί οι περίφημοι ΄΄Ολυμπιακάρες''.
Τελικά η είσοδος μόνο του Λαυρεντιάδη είναι επιτυχία;
2.Όλο το καλοκαίρι οι παράγοντες του ΠΑΟ αλώνιζαν σε όλα τα επίπεδα και οι δικοί μας
κοιτούσαν λες και τα είχαν παρατήσει ,απενεργοποιώντας εγκληματικά καιΑΝΕΞΗΓΗΤΑ τον
ΣΑΒΒΑ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗ που μπορούσε να τους ανακόψει.
3.Άστοχη επιλογή στο θέμα προπονητή[ΚΕΤΣΠΑΓΙΑ],μη πραγματοποίηση μεταγραφών με συνέπειες ελλιπέστατη προετοιμασία ,τραυματισμούς κτλ.
Προχτές το κλίμα στο Καραισκάκη έβγαζε αρρώστεια πριν καν να αρχίσει το παιχνίδι.
Γκρίνια κακομοιριά που δεν ταιριάζει σε καμμιά περίπτωση στον Ολυμπιακό των 12 Πρωταθλημάτων και 5 νταμπλ του Σωκράτη Κόκκαλη. Όμως θα πρέπει να μας ξυπνήσει όλους.
Το να στρέφονται εναντίον δικών μας ανθρώπων συνεχώς κάποια ''νούμερα'' μόνο κακό
κάνουν.Ειδικά το εμετικό Πούλα και Φεύγα που απευθύνουν στον Κόκκαλη μόνο μια απάντηση επιδέχεται
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΙ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ
Ενωμένοι μπορούμε .Τέλος πάντων τι να πουν οι Παναθηναικοί και οι Αεκτζήδες που φέτος
παίζαν τράπουλα με 39 φύλλα γιατί τους λειπαν οι ΚΟΥΠΕΣ;
Βεβαίως τα λάθη πρέπει να διορθώνονται.Αλλά αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο[ΚΌΚΚΑΛΗ] και εγώ δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Τον ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ όμως για όσα έκανε για τον
Θρύλο μας με την ελπίδα να είναι ο γνωστός πρόεδρος οπαδός του θΡΎΛΟΥ με ότι αυτό
συνεπάγεται.

25/12/09

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ


Σας εύχομαι να κάνουμε ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ με τον ΧΡΙΣΤΟ μόνιμα στη ζωή μας και σε κάθε
εκδήλωση της παράλληλα εύχομαι πρωτάθλημα ΚΑΤΑΚΟΚΚΙΝΟ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ σε όλους τους
σύγγαυρους της Οικουμένης.Γιατί ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ!

12/12/09

ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑΣ

Το τι σημαίνει για ένα Κερκυραίο ο Άγιος Σπυρίδωνας είναι κάτι που είναι αδύνατον να
περιγραφεί με λέξεις.Αισθάνομαι μικρός και ασήμαντος να γράψω κάτι που να είναι καινούριο και να περιγράφει αυτή τη σχέση ζωής ,παράδοσης και ιστορίας .Σήμερα είναι
η μέρα που γιορτάζει Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΣ.